Když jsem si vyfotil že jsou všechny pokladny zavřené, přišel za mou člen ostrahy, že mám fotku smazat a pokud ne tak zavolá Policii. Takže na mě byla zavolána Policie , která uznala, že jsem nic neudělal. Nikde není cedule zákaz focení a to jsem řekl i Policii, která na mě byla zavolána.
Místo toho, aby se paní vedoucí v Kauflandu na Lipenské zákazníkovi omluvila a vše mohlo být tímto na místě vyřešeno, raději zavolala na zákazníka policii.
Pokud Kauflandu však nahlásíte, že něco není v pořádku, můžete si vydělat 100 Kč, věděli jste to?
Vážený pane ……, děkujeme za Vaši zprávu a projevenou důvěru a vážíme si času, který jste věnoval vylíčení svých zkušeností. Mrzí nás čekání u pokladen v prodejně Kaufland Přerov, které ve svém e-mailu popisujete, a omlouváme se za způsobené komplikace.
Přijměte prosím naše ujištění, že zajištění příjemných nákupních podmínek pro zákazníky je pro nás na prvním místě. Důležité sdělení předáme odpovědným vedoucím pracovníkům, kteří jsou za účelem zlepšení obsazenosti pokladen v kontaktu s uvedenou pobočkou a přijímají vhodná opatření ke stabilizaci popsaného stavu.
Pokud by se Vám někdy v budoucnu stalo, že budete u pokladny čekat déle než 5 minut a nebudou v provozu všechny pokladny, využijte prosím zákaznickou výhodu a obraťte se na naše kolegyně či kolegy v úseku Informací, kteří Vám v rámci naší garance rychlého odbavení u pokladen vydají dárkovou poukázku v hodnotě 50,- Kč.
Zároveň informují vedoucí hlavní pokladny, aby lépe koordinovali obsazenost kas.
Závěrem si Vám dovolujeme sdělit, že pořizování audio a video záznamů v našem obchodním domě je povoleno pouze s písemným souhlasem vedení pobočky, a to také kvůli ochraně majetku a identity třetích osob.
Informace najdete v provozním řádu každé prodejny.
Za důležitou zpětnou vazbu Vám rádi zašleme dárkový poukaz v hodnotě 100,- Kč, který můžete uplatnit při svém příštím nákupu v prodejně Kaufland ČR.
Máte-li možnost předložit dárkovou poukázku na pokladně z přílohy svého e-mailu, potvrďte nám prosím svou e-mailovou adresu pro její odeslání.
V opačném případě nám prosím zašlete svou korespondenční adresu pro odeslání vytištěného poukazu poštou. Věříme, že uvedené informace jsou pro Vás užitečné, a těšíme se na Vaši příští návštěvu.
S přáním příjemného dne Martina Bednářová Zákaznické centrum.
Takže vážená paní vedoucí z Kauflandu na Lipenské. Zde vidíte, že se za vás muselo omlouvat zákaznické centrum, kdybyste se omluvila vy, ušetřila byste všem spoustu starostí. Příště dávejte prosím větší pozor až budete na nějakém školení, “jak se chovat k zákazníkovi”.
Lidé si samozřejmě fotí v obchodech, protože například chtějí vědět, jestli tento výrobek je přesně to, co si člen rodiny přeje koupit. Však to znáte nebo ne?
Jak je to tedy s tím focením?
V občanském zákoníku (§12) je totiž uvedeno, že … obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením. Zároveň je ve stejném paragrafu uvedeno, že svolení není potřeba, fotografujeme-li pro účely úřední, vědecké, umělecké, tiskové, …. Ale ani takové použití nesmí být v rozporu s oprávněnými zájmy fyzické osoby.
Pokud pořadatel akce nedovoluje fotografování, měl by to dát viditelným způsobem najevo (nejčastěji cedulkou, nápisem, upozorněním na vstupu).
Nyní již víme, že v určitých prostorách a na různých akcích může být zakázáno fotografovat. Z toho ale často vznikají velmi nepříjemné situace, kdy například ochranka či pořadatel si zcela bláhově myslí, že může všechno a podle toho se taky chová.
Provozovatel (ochranka) vám nesmí brát fotoaparát nebo mazat paměťovou kartu!
Podstatné je to, že pořadatel (majitel, provozovatel) vám může fotografování zakázat, může vám zamezit vstupu do objektu, pokud budete neustále fotografovat, popřípadě vám může nějak clonit před objektivem. To je ale vše, co může.