Radnice rozhodla, že Přerov bude mít nové logo, postavila tak občany před hotovou věc, aniž by se kohokoliv na cokoliv ptala. Přerov má krásné historické logo a žádné nové moderní logo nepotřebuje!
Přerov, to město, které se může pyšnit svou bohatou historií, úchvatnou architekturou starobylého horního náměstí, nyní naráží na novou vlnu v podobě „modernizace“ a to za každou cenu.
Jak může radnice jednoduše přehlížet naši historii a kulturu?
Ale radnice zdá se, má jiné priority. Proč trávit čas diskutováním s občany, když může jen rozhodnout sama za sebe?
Proč si radnice myslí, že Přerov potřebuje nové logo? Kdo to vlastně chtěl?
Možná je to jen další příklad toho, jak se rozhodnutí na vrcholu moci mohou odtrhnout od reality a potřeb občanů. A možná je to jen další kapitola v příběhu, jak se historie a kultura měst ztrácí pod tlakem politické „modernizace“ a „inovace“, která je ve skutečnosti jen další maskou pro nedostatek porozumění a úcty k tradicím.
Jste postaveni před hotovou věc a o novém logu Přerova ani nebudou rozhodovat zastupitelé města, ale cizáci kteří k Přerovu nemají žádný vztah.
!Vítěze vybere porota složená ze tří nezávislých odborníků nominovaných Czechdesignem a dvou zástupců města!
Autor vítězného návrhu následně získá zakázku na zpracování grafického manuálu, na kterém bude pracovat a realizovat konkrétní výstupy několik měsíců. Předpokládaná hodnota je 550 tisíc korun
Vítězný návrh vám vybere někdo jiný, protože poměr 3 cizáci ku dvěma zástupcům města Přerova nikdy nemůže ovlivnit vůbec nic.
Záměr nové vizuální identity města považuji za důležitý krok směrem k moderní prezentaci. Těším se proto na práci grafiků, kteří pomohou nalézt Přerovu novou vizuální tvář,“ řekl přerovský primátor Petr Vrána.
Logo (zkratka logotypu; ze starořeckého λόγος (lógos) je grafická značka, emblém nebo symbol.